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fiesta fin de curso

CAMPAMENTO DE VERÁN 2018 DO CEIP LOPE DE VEGA

Xa está aquí!!! O campamento do ceip Lope de Vega con actividades moi divertidas, este verán realizaremos máis xincanas, xogos de auga, obradoiros de cociña e moito máis.

As inscricións poderanse realizar ata o 8 de xuño nos teléfonos 644 731 093 - 986 125 911 ou en Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Goza do verán no campamento do Ceip Lope de Vega!!!!!

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CAMPAMENTO VERAN

DERROGUEMOS LOMCE
31956690 1673851692709170 2833947759818571776 n 1A vindeira semana, charla informativa sobre as avaliacións individualizadas deste curso.

¿Cómo vamos a confiar en ningún medicamento si no media distinción alguna entre una medicina y un grano de glucosa?

Excelentísima señora Montserrat,

Con gran contrariedad compruebo que acaba de firmar una orden para regular los llamados “medicamentos homeopáticos”. Ya la misma expresión, “medicamento homeopático”, resulta contradictoria: un medicamento ha de tener algún efecto sobre una enfermedad, y la homeopatía se define —en la directiva europea que impulsa esta orden— justamente como aquel producto que de tan diluido resulta inocuo (y por ello no puede ir acompañado de indicaciones terapéuticas). A los medicamentos homeopáticos les ocurre lo mismo que a los muertos vivientes: o son una cosa o son la otra, pero ambas a la vez es imposible. Hace algunos días usted dijo una frase que comparto: “Las lenguas no curan”. Le doy toda la razón, y añado: la homeopatía tampoco.Leo horrorizada en la orden que la Real Farmacopea Española publicará los productos homeopáticos que se validaren: ¿Al ponerlo al servicio de la pseudociencia no hay riesgo de que ese código acabe perdiendo prestigio? ¿Cómo vamos a confiar en ningún medicamento si no media distinción alguna entre una medicina y un grano de glucosa? ¿En qué lugar quedan los criterios científicos cuando se concede el visto bueno a sustancias con la misma capacidad curativa que el agua?

Soy consciente de que el problema nace de una directiva del Parlamento Europeo. Desde que fui nombrada eurodiputada, una de mis preocupaciones ha sido combatir las pseudociencias y las falsedades. A veces me sorprende la frivolidad con la que se ventilan este tipo de temas al tramitar las leyes; el hecho de que, en vez de basar el voto en evidencias, los diputados recurran a anquilosadas concepciones ideológicas. Porque es así como se aprueban leyes que carecen de todo fundamento científico, como es el caso de la que nos ocupa. No en vano, ninguno de los centenares de experimentos que se han llevado a cabo sobre productos homeopáticos ha podido demostrar que tuvieran ninguna eficacia.


Acabo de preguntar a la Comisión Europea por la incoherencia que supone que exista una directiva que promueve ideas pseudocientíficas

La Unión Europea es un proyecto complejo, y solo se puede aspirar a avanzar a pequeños pasos. Es obligación de cada uno de los actores contribuir, en la medida de sus posibilidades, a que ese proyecto sea cada vez mejor. Por mi parte, acabo de preguntar a la Comisión Europea por la incoherencia que supone que exista una directiva que promueve ideas pseudocientíficas. Y en mi opinión, hubiera sido preferible que España hubiera presionado a la Unión para que reconsiderara el tema, en lugar de incorporarla a nuestra legislación, tal como ha acabado ocurriendo.

Con la orden aprobada no se conseguirá beneficio alguno ni para los enfermos ni para la sociedad. Solo las multinacionales de la industria homeopática van a salir ganando al proporcionárseles un amparo legal que legitima sus productos y que propiciará que aumenten sus ganancias; derivadas, no lo olvidemos, de la venta de azúcar a precios exorbitados. Los políticos debemos ser conscientes de nuestras responsabilidades en las decisiones que tomamos, a pesar de que en ocasiones puedan resultar antipáticas para una parte de la sociedad.

Recientemente, sentí una gran alegría cuando supe que la Comisión Europea tiene la intención de poner en marcha una batería de medidas para apoyar la vacunación y combatir las campañas de desinformación que impulsan los grupos antivacuna. Un número creciente de niños corre el riesgo de sufrir absurdamente graves enfermedades porque sus padres han decidido que no se les suministre vacuna alguna. El comisario de Salud Vytenis Andriukaitis, en unas declaraciones que recogió EL PAÍS, aseguró que las vacunas funcionan bien y que esto “es un hecho, como decir que la Tierra gira alrededor del Sol y no a la inversa”. Este tipo de iniciativas me llevan a pensar que las instituciones europeas son cada vez más conscientes de la importancia de defender la ciencia y la verdad contra los propagadores de mentiras, y quiero suponer (soy moderadamente optimista al respecto) que este planteamiento acabará contagiando a todos los ámbitos.

En todo caso, deseo fervientemente que pueda volver a escribirle pronto para felicitarla por haber corregido la posición del Gobierno de España.
Reciba un saludo cordial

fuente: EL PAÍS
ABISMOS,CAMIÑOS E PONTES

Cartel EDUCACIÓN SEXOAFECTIVA
A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público inicia unha nova campaña este curso baixo o lema "Tirar abaixo a LOMCE. Boicotear as reválidas". O ano pasado cifraron o apoio ao bloqueo nun 80% mentres que a Xunta o rebaixou ao 40%.

"Tirar abaixo a LOMCE. Boicotear as reválidas". Ese é o lema da campaña que impulsa a Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público contra as probas que se realizarán este mes en 3º e 6º de Primaria e 4º da ESO no ensino galego, as coñecidas como reválidas. Animan así a darlle continuidade ao boicot de cursos anteriores e á loita contra a LOMCE e o que consideran "o control político neoliberal da educación". O pasado curso cifraron nun 80% o seguimento a esta campaña nos centros nos que se realizaron as probas.


Representantes da Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público presentaron este luns a campaña de boicot contra as denominadas oficialmente como “avaliacións individuais e finais” impostas unilateralmente polo Partido Popular na LOMCE.

Desde a Plataforma incidiuse en que "foi a loita e a resposta social contra a LOMCE durante estes últimos cinco anos as que provocaron que a dereita dera marcha atrás na consolidación do carácter académico e vinculante das reválidas para a titulación". Sen embargo, alertaron de que "esa marcha atrás non é definitiva" e que "é preciso seguir mobilizándose para botar abaixo a LOMCE e, en particular, estas reválidas".

A publicación no DOG das ordes que regulan as reválidas coincide este curso coa aplicación das probas PISA nun número indeterminado de centros escolares galegos que, como no caso das probas externas de 6º de Primaria e 4º da ESO, "a Consellaría ocúltalle á comunidade educativa, como unha mostra máis do escurantismo e a falta de transparencia coa que actúa o Goberno galego", censuran desde a plataforma.
O secretario nacional da CIG-Ensino, Suso Bermello, incidiu que “ambas probas, PISA e reválidas, responden ao mesmo interese de introducir elementos de control académico e curricular por parte dos gobernos que obedecen fielmente os mandatos de organizacións sen control democrático como a OCDE e os grandes lobbys editoriais e do mundo das empresas privadas do ámbito educativo”.

As probas externas aos centros, impostas pola LOMCE, implican –en palabras de Bermello– “unha subordinación dos contidos curriculares a eses intereses, xerarquizando as diferentes materias e introducindo elementos de tensión innecesaria no alumnado. Supoñen, ao tempo, un desprezo absoluto ao profesorado, despoxado do seu papel central no proceso de ensino-aprendizaxe e sometido a un control que busca eliminar ou restrinxir ao máximo a liberdade de cátedra e a autonomía tanto do profesorado individualmente como dos propios centros educativos”.

"O papel que os gobernos español e galego queren asignarlle ao profesorado, coa introdución de elementos de control propios da empresa privada como a estandarización dos currículos e as probas externas, é a de simple correa de transmisión dun modelo educativo alleo á realidade social e cultural do alumnado", denuncian desde a Plataforma Galega, que fai unha "defensa a ultranza da avaliación continua fronte ao modelo neoliberal, xerarquizante e clasista da LOMCE" e defende tamén unha "educación integral na que non existan materias de primeiro e segundo nivel e onde o alumnado, especialmente aquel con necesidades específicas de apoio educativo, non sexa segregado nin estandarizado".

Suso Bermello fixo especial fincapé no éxito das campañas de boicot nos últimos cursos, chegando a que máis do 80% das familias non enviasen os seus fillos e fillas aos centros nos días nos que se desenvolveron as probas de Primaria e conseguindo finalmente que a proba de 4º da ESO non tivese valor académico. 

En representación das ANPAS, Xosé Bustelo informou da intención das asociacións de nais e pais de oporse de novo ás reválidas e solicitou un esforzo das familias para facer fronte aos problemas de conciliación laboral e familiar e non enviar os seus fillos aos centros.

A reválida en 3º de primaria, fixada para os días  23 e 24 de maio, terá carácter censual polo que estaría chamado a facelo todo o estudando deste nivel. No caso das avaliacións finais de Primaria e a ESO, nos días 29 e 30 de maio, terán un carácter mostral e neste momento descoñécese o número de centros propostos así como os supostos criterios para seleccionalos, exactamente igual que coas probas PISA.

CRÍTICAS Á CONSELLERÍA

A loita contra as reválidas nestes cursos pasados causou como reacción o que a Plataforma considera "un auténtico exercicio de cinismo por parte de Consellería de Educación, que se preocupou de tentar desmobilizar as familias restándolle importancia a estas reválidas, incidindo no feito de que non teñen valor académico".

BOICOT“Non hai mellor maneira de negar a súa relevancia que anulándoas por completo”, afirmou o portavoz da Plataforma Galega, Suso Bermello. En todo caso, consideran que a estratexia do Goberno galego responde "ao ditado do PP desde Madrid de manter un perfil baixo ao respecto da LOMCE". Así cren que "se evidenciou na fraude que supuxo a Subcomisión do Congreso para un Pacto pola Educación coa que o PP, coa colaboración de Ciudadanos, foi quen de manter inoperante a unha oposición política que só despois de ano e medio asumiu a parálise e a estafa desa negociación que denunciou desde o principio a Plataforma Galega".

Para a Plataforma Galega, "só o seguidismo cego e sen fisuras que a Consellería practica coas ordes que lle chegan da rúa Génova [sede do PP en Madrid] permite entender que se sigan a dilapidar cartos públicos na realización dunhas probas que non teñen ningún percorrido nin resultado de relevancia, ao tempo que os problemas que acusa a educación no noso país seguen lastrando toda posíbel recuperación, tanto no número de profesorado e na resposta ás súas demandas como na redución das rateos ou a mellora da atención á diversidade".
A Plataforma Galega defende así a necesidade de avaliar o funcionamento do propio sistema educativo en base ao diñeiro e recursos destinados á educación no marco dos orzamentos da Xunta, aos cadros de persoal co que dota os centros públicos, aos profesionais destinados á atención a diversidade, á obriga de impartir materias afíns, ao agrupamento de alumnado de diferentes idades, á política de axudas para libros de texto e de material escolar, á xestión do transporte escolar ou ao pago polo uso do comedor escolar.

GUERRA DE CIFRAS

Como aconteceun o pasado ano, agárdase outra guerra de cifras entre a Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público e a Xunta de Galicia no seguimento do boicot ás reválidas.

A vindeira semana, charla informativa sobre as avaliacións individualizadas deste curso.

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ceip lope de vega
Cartel Charla Reválida